Sovmorgon och nu ut

Söndag. Till slut fick jag min efterlängtade sovmorgon, och det är så skönt att kunna sova lite extra och ta igen sömn. Även om Simon faktiskt har sovit hela natten så är sömnbehovet fortfarande inte helt stillat, men jag har ändå fått mer kraft på sistone (sedan Simon började sova hela nätter) och det underlättar med två små killar.    :)

Ute är det fortfarande lite smått grått. Jag som hade hoppats på sol och en fin helg har inte riktigt fått det jag ville ha. Så, idag är planen den att jag och småkillarna ger oss ut på promenad medan gubbsingen far iväg till hangaren för lite meck med planet, sedan är det lunch, sova, och sedan ska jag och småkillarna också fara in till stan och till slut hangaren.

Nu först en kopp kaffe och sedan ska vi klä på oss för promenad och lekparksbesök. Elias har bestämt att vi ska gå till den stora lekparken och då får det bli så.  :)  

Ha en skön söndag, alla!
Bye!



Och jo, någon gång under dagen vore det så klart bra om jag kunde hitta min mobilladdare. Sedan vi tömde husvagnen för en vecka sedan har den varit borta, och mobilen har dött för länge sedan. Känns konstigt att vara utan mobiltelefon, samtidigt som det faktiskt är lite befriande. Konstigt det där.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh så skönt att de båda sover hela nätterna, jag fasar inför nätterna framöver!



Aha kanske därför som jag inte fått något svar på mitt sms? ;)

2012-03-18 @ 15:37:49
URL: http://hokori-fallenangel.blogspot.com

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!