Tvätt, tvätt, tvätt och mer tvätt

Senast vi träffades, Elin och jag, satt vi och pratade om tvätt lite grand. Jag sade då att jag inte sorterar så värst mycket utan försöker tvätta så mycket som möjligt ihop. För en liten stund sedan insåg jag att så inte riktigt är fallet, jag sorterar nog ganska mycket ändå. Just nu snurrar en tvättmaskin full med småkillarnas färgglada kläder, men på golvet i tvättstugan ligger ytterligare sex högar som väntar på att tvättas. Jösses. Hur mycket tvätt kan det bli under en vecka?!?!? Tvättmaskinen får hursom gå i natt och fortsätta gå även imorgon. Sedan vore det toppen om jag hinner sortera undan tvätten på en gång så att det slipper bli liggandes överallt. ICA Maxi har erbjudande på tvättmedel denna vecka (inte så många kronor, men ändå) och det kanske är läge att köpa på sig lite.  

Nu är kanske dags att ta kvällen. Killarna sover redan och jag ska nog krypa ner och passa på att försöka sova mycket jag med. Håller tummarna för att Simon sover lugnt inatt, vore skönt för oss alla. 

Nighty-Night!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!