Tidiga morgnar.....

Visst fanns det en tid, inte för alldeles så länge sedan (typ ett år sedan), som jag och Elias sov till åtta på morgnarna? Jag hade det bra lyxigt då. Imorse vaknade både både Simon och Elias klockan sex, och sedan dess har vi varit uppe. I och för sig har det blivit lite vardag att stiga upp den tiden, men ändå är det lite skönare att få sova till sju än vakna så tidigt. Som sagt, det var lyxigt då en gång i tiden.   ;)

Om en stund ska vi bege oss mot dagis och idag tar vi bilen. I och för sig finns de som säger att det inte finns dåligt väder utan bara dåliga kläder, men idag är jag bekväm av mig och struntar i det. Här snöar det nämligen just nu, vilket inte alls känns roligt. Men, Elias är jättelycklig. Så, det kanske var dumt av mig att börja längta efter våren och jag får istället njuta av snön så länge den dyker upp precis som Elias gör.

Nu, en kopp innan det är dags att fara iväg. Ha en bra måndag, alla!
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!