Söndag med städ och utflyttning

Det är söndag och det är dags för oss att flytta ut ur husvagnen och snart bege oss hemåt. Just nu plockas det för fullt och jag ska alldeles straxt ge mig ut för att hjälpa till. Först vill jag bara få i mig en morgonkaffe så att jag kommer igång.

Åter har det varit jätteskönt att bara vara här hos mina kära föräldrar. Elias har fått leka med sin mummu och ukki och är jättenöjd, och Simon har fått springa runt och är nöjd han med. Vi hann även hälsa på mina morföräldrar igår och det var skönt att se att min älskade morfar mådde lite bättre än sist. Jag uppskattar alla besök där.    :)

Nu, lite kaffe till och sedan börja plocka och städa.
Ha en skön söndag!
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!