Middag och nöjd

Sitter jättemätt och jättenöjd här efter middagen. Idag blev det kycklingwraps á la LCHF, och det kommer vi absolut äta fler gånger. Så gott, så gott! Jag tänkte tanken att kameran borde tas fram, men så orkade jag inte då det ändå tog tid att förbereda middagen och jag var hungrig. Så, middagstipset kommer någon annan gång.   :)

Elias har på senaste tiden blivit mer och mer intresserad av att vara med i köket. Nere hos mina kära föräldrar för några veckor sedan var han med sin mummu och ukki och lagade tacos, och idag har han varit med mig i köket när vi bakade bröd och fixade. Simon sov eftermiddag när vi satte igång med maten, och det gav oss verkligen egentid vilket är guld värt. När Simon sedan vaknade busade småkillarna tillsammans medan jag fixade i ordning det sista.

Nu ska jag iväg en jättekortis till en vän, sedan är det mys med mina killar som gäller ikväll. 
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!