Lite vårkänsla från H&M

Då har vi äntligen kikat på våra vårkläder från H&M som jag har beställt till mig och småkillarna. Elias gillar sina kläder jättemycket och trots att shortsen är lite för stora än så blir de nog bra till sommaren (och hösten om vi lyckas ta oss iväg utomlands då). Simon fick denna gången två par shorts och jag basT-shirts.   ;)

 
Två paket kom lastat med...... 


 
tre T-shirts + två par shorts och ett par badbyxor till Elias


 
två par shorts till Simon


 
fyra T-shirts till mig



samt nya solglasögon (då jag är expert på att ha sönder mina) + ett skärp + armband till mig



Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!