Fel start, men nu så!

Ibland får man bara en helt fel start på dagen. Så har det varit här idag. Jag kom i säng alldeles för sent men hoppades innerligt få sova till klockan sju i alla fall, ack så jag bedrog mig. Inatt fick jag ta Elias en sväng och vid halv sex-tiden vaknade Simon till och kunde inte somna om. Där någonstans vaknade även Elias, jättetrött fortfarande men somnade inte om trots försök. Jag var verkligen jättetrött, gubbsingen åkte till jobbet och kvar stod jag med två trötta småkillar som grät och skrek. 

Så, efter skrik här på morgonkvisten lyckades jag ändå få Elias att somna om en stund och nu återstår att se hur mycket det har rubbat dagen. Å andra sidan hade han inte orkat med förmiddagen om han inte hade fått sova, så han fick göra det. Simon har fått gosa under tiden storebror sov och nu när frukosten är intagen är vi redo för dagen.

Nu blir det dusch, packning och sedan iväg till ÖppnaFörskolan. Var länge sedan vi var där nu så det är dags att komma iväg och leka. Sedan ska Elias idag få leka både med farmor och sedan farfar ikväll. Blir en heldag för honom. Kul.    :)

Ha en bra torsdag!
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!