En morgon i ett

Ytterligare en morgon som gått i ett. Alldeles snart ska vi iväg för att lämna av Elias på dagis, och sedan fortsätter Simon och jag till ICA Maxi. Det blev ingen tur igår, istället var jag hemma och rensade bland en hög gamla papper, räkningar, papper på huset etc, och det var faktiskt skönt att få ordning på det. Så, idag måste vi iväg och handla mat.

Efter middagen igår gick vi ut på promenad hela familjen, och åh så skönt det var att komma ut och gå. Jag ska erkänna att jag under dagen blev lat, antar att det var för att jag satt ner så mycket med allt papper, och hade gärna stannat kvar i soffan efter maten. Men, gubbsingen stod på sig och det blev ett litet träningspass. Måste bara hitta mina stavar så att jag kan traska runt med dem snart. Ser nog lite roligt ut när jag kommer vevandes med armarna utan stavar. Eller, så ser det lika roligt ut med stavar, jag vet inte.    ;)

Nu, iväg. Ha en bra tisdag, alla!
Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!