En liten sjukling

Vår lille Simon är förkyld. Det har åter varit en väldigt orolig natt och vid fyra-tiden, när jag klev upp med honom, hade han 38graders feber. I vanliga fall tycker jag att kroppen själv ska försöka kämpa sig igenom 38grader, men för att Simon och vi skulle få några fler timmars sömn fick han faktiskt Alvedon då tidigt på morgonen. Nu är febern nere, och det är en liten kille vars näsa rinner som sitter på lekmattan med sina leksaker.

Nu är det frukost som gäller och sedan ska Elias iväg till dagis. Han har fortfarande inte blivit förkyld (peppar peppar ta i trä!) och jag hoppas verkligen att han klarar sig. Simon och jag blir hemma idag och bara är. Gubbsingen har varit modig och gjort sig själv äggmjölk, och det ska bli spännande att se hur han mår idag. Allra första gången vi gjorde äggmjölk (då visste vi inte riktigt vad och hur vi gjorde) blev vi riktigt dåliga båda två, så jag studerar idag och smakar nästa gång. Modigt i alla fall.

Dags att fortsätta här hemma. Ha en bra onsdag!   :)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!