Äntligen städat här hemma - nästan

Idag bestämde vi att killarna skulle åka iväg till farmor och hälsa på en liten stund på kvällen, och jag skulle stanna här hemma och städa. Och, jösses så jag har städat. Jag kom aldrig ut på en promenad idag, men i träningsväg har jag dansat runt med både dammsugare och mopp så det jämnar ut sig. Så jätteskönt att få något så när rent runt om sig. Jag har varit stressad varje gång jag har kikat runt här hemma och då jag inte har orkat ta tag i något ordentligt så har jag istället tagit på mig skygglapparna och undvikit kaoset bäst jag kunnat. Men nu så, nu är det äntligen städat här hemma. I alla fall nästan. Imorgon ska jag städa uppe. Sedan så.    :)

Snart börjar Grey's Anatomy och då ska jag sjunka ner i soffan. Det har jag gjort mig förtjänt av. Sedan sova.
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!