'Var var jag då?'

Vår Elias är en tänkare. När Elias skulle sova härom kvällen låg han och funderade och ställde en massa frågor till sin pappa.
 
- Pappa...... När du bodde i det där röda huset.... var var jag då?
- Då fanns inte du.
- Men..... var var mamma då?
- Mamma var hemma hos mummu och ukki då.
- Var jag i mammas mage?  
- Nej, inte i mammas mage. 
- Var Simon i mammas mage? 
- Nej, Simon var inte heller i mammas mage. 
- Men..... var var jag då? 
 
 
Älskade killen. Han funderar och funderar men får inte ihop det. I hans värld måste han så klart ha varit och funnits någonstans, jämt, och frågan är var. Han har mycket kvar att lära, vår Elias. Vi är mest bara imponerade av att han tänker så mycket. Som sagt, älskade killen.     :)
 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!