Idag har solen äntligen.....

Idag har solen äntligen hittat fram och himlen är nästintill blå med enstaka bomullstussar till moln. Underbara sommar. För, visst är det sommar nu?

Just nu är Elias ute och gör vår gräsklipparrobot sällskap och Simon sover i vagnen på altanen. Jag ska starta tvättmaskinen och efter lunch hänga ut tvätten på tork, tvätt som torkat ute doftar så härligt friskt. Sedan är vi hemma och donar under dagen och ska eventuellt ta oss iväg i eftermiddag till stan. Jo, sedan hittade gubbsingen äntligen laddaren till kameran igår så nu ska det åter knäppas en massa kort.    :)

Avslutar med två, enligt mig, fina kort. För någon vecka sedan stod äppelträden i full blom här, men tyvärr har blommorna nu regnat bort och vi får se om det blir några äpplen i år. Jag är egentligen inte i behov en massa äpplen, däremot skulle jag gärna ha fina blommande träd hela sommaren som lyser upp och inte blir till frukt. Finns det sådana?





Ha en bra torsdag, alla!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!