Hunter eller Tretorn?

Så typiskt. När jag äntligen har hittat ett par snygga bra gummistövlar som jag verkligen vill ha till sänkt pris så finns de inte i min storlek. Varför grubblade och funderade jag så? Jag borde ha klickat hem dem direkt. Nu är frågan om jag ska beställa ett par till ordinarie pris, eller om jag ska välja ett par som är lite billigare. Jag är helt såld på de vita Hunter gummistövlarna. De kan man ha när man är ute i skogen, går promenad, åker in till stan, ska på grillfest när det är blött på marken och de passar till regnkläder, vanliga kläder och till fest. Jag vill ha! Tyvärr är det där med mammapeng mindre roligt och jag måste fundera på vad jag ska prioritera nu. Tretorn gummistövlarna är i och för sig bra och fina de också, samt lite billigare, så jag måste som sagt fundera. Rackarns att jag missade att klicka hem dem. Eller, så blir det ett par svarta Hunter..... Hmmm...... 
 
 
 
Bye! 
 

Kommentarer
Postat av: Maddi

Jag gillade de till höger!

2012-06-27 @ 12:53:50
URL: http://Hokori-fallenang.blogspot.com
Postat av: Johanna

Tretorn! Alla gånger :)

2012-06-27 @ 13:15:09

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!