Hemma en sväng

Då har jag och småkillarna varit iväg till Valbo köpcentrum en sväng. Blev en mysig stund där vi mest strosade omkring: Elias gick med vagnen (förutom där det var trångt i affärerna då jag fick ta vagnen istället) och Simon sov hela turen. I och med att det var Elias som bestämde tempo stressade jag inte upp mig alls utan bara njöt av att gå runt och kika. Dagens köp blev en sommardräkt till Simon som jag fastnat för, samt en skjorta. Letade efter en grå eller röd långärmad skjorta men hittade ingen alls, finns mest bara kortärmade sommarskjortor nu och sådana har Simon redan.  



Efter vår lilla shoppingtur mötte vi upp gubbsingen och lunchade på IKEA. Jag gillar verkligen små spontana träffar så där mitt under arbetsdagen, även om det var en trött Elias och nyvaken lite missnöjd Simon vi hade med oss.   :) 

Nu är vi hemma en sväng innan vi åter ska åka in till stan för fotografering. 
Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!