En härlig måndag med sol

Ute skiner solen och det är en härlig måndag! Jag kan absolut kunna tänka mig vänja mig vid att stiga upp vid klockan sju tillsammans med Simon, och att få en sovmorgon till kvart i åtta som vi fick idag är riktigt lyx. Tack för den, Simon. :)

Idag ska vi hålla oss hemmakring och njuta av vädret. Elias har redan sprungit ut för att hålla koll på gräsklipparen som klipper gräset utanför vårt hus. Annars ska jag smått börja skriva lista på vad vi ska ha med oss upp till stugan när vi ska åka upp på torsdag (tillsammans med alla andra som ska åka någonstans inför midsommar). Jag är expert på att komma på saker som ska med och sedan glömma bort dem när det är dags att åka om jag inte skriver upp det direkt.

Dags för dusch och sedan ut med småkillarna.
Ha en bra måndag!
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!