En förmiddag med lite lek

Imorse fick jag ett trevligt mess med inbjudan till lek, och idag har Elias lekt med sin dagiskompis Isabell på förmiddagen. När jag frågade Elias vid frukost om det var så att han ville iväg och leka blev han jätteglad, och det blev verkligen lyckat. Det var länge sedan vi träffades, Elias har haft sommarlov i några veckor nu, men trots det blev det full lek till slut. Riktigt kul. Simon sov, vilket gav mig en stunds prat med Susanne också. Om inget kommer emellan är planen att träffas på torsdag igen.     :) 
 
När posten damp ner i brevlådan fick jag ett annat trevligt brev och nu, efter att ha ringt och dubbelkollat, är jag riktigt glad. Jag har inte koll, men trots att jag är mammaledig får jag tydligen ut lite semesterdagar denna sommar och trots att det är en liten lön är det mer än ingenting. Väldigt trevligt. Vi som behöver rusta och köpa diverse hem och till stugan är tacksamma för alla pengar som kommer in.      :) 
 
Så, det är en glad ami här idag. En glad Simon också och en glad, men något trött, Elias. 
Ha en bra tisdag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!