Efter jobbig natt kommer solsken

Solen skiner denna morgon och det är tur då mitt humör genast blir bättre. Inatt var Simon vaken en timma mellan klockan ett och två, och jag tror att vi alla har sovit dåligt på grund av hans skrik. Varför han hade svårt att somna om och istället vakna, skrika och även leka lite, vet jag inte. Jobbigt var det i alla fall och ett tag funderade jag på att stiga upp och börja dona med något.

Denna morgon känns i alla fall bättre då jag har fått i mig en kopp kaffe, solen skiner och småkillarna leker. Elias har fått en ny favorit på svtplay som vi kikar på till frukost varje morgon: Stora Maskiner. Just den serien inspirerar till lek har jag upptäckt och det är nästan så att jag lär mig saker också när vi tittar.     :)

Nu ska vi alldeles snart ut med vagnen en sväng. Jag har paket som ska postas, lite mat ska inhandlas, och en vän som ska få bli lite glad (hoppas jag).

Ha en bra tisdag!
Bye for now! 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!