Städdag idag

Idag har vi städat, Elias och jag. Vi har turats om att dammsuga, turats om att torka golv, tvättat fönster tillsammans och när jag hängde upp våra sommargardiner i fönstren var Elias med och höll i gardinerna. Han vill vara med, mest hela tiden. När väl gubbsingen kom hem har Elias varit med ute och grävt ur rabatten och nästa steg, imorgon troligtvis, blir att lägga i markduk och en bevattningsslang. Det går sakta men säkert framåt.
 
Nu är det läggning av småkillar som gäller och sedan ska jag nog fortsätta dona lite i vardagsrummet. Jag är sådan att när jag väl kommer igång vill jag göra färdigt, även om det innebär att jag tomtar lite in på natten.  
 
Ha en bra kväll!     :)
Bye Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!