Sovmorgon!

Imorse när jag vaknade klev jag som vanligt upp med Simon. Vi gick ner, jag gav Simon vatten, han började leka lite med vår hemtelefon på golvet, jag tog mig en kopp kaffe och så var det ingenting mer med det. Efter en liten stund kom jag på att det kanske var frukostdags för Simon och kikade lite snabbt på klockan. Kvart över nio visade den. Kvart över nio! Vår lille kille har gett oss sovmorgon idag. Jag vet att han vaknade till klockan halv åtta imorse, men efter att ha druckit lite vatten måste han ha somnat om igen (precis som jag gjorde) och vaknat precis innan nio. När jag klev upp tänkte jag aldrig på att kika på hur mycket klockan var utan antog att den var runt åtta. Men nej, nio var den och en härlig sovmorgon blev det.  
 
Om en liten stund ska gubbsingen åka in till jobbet en sväng och i eftermiddag ska jag och Simon möta upp honom på stan. Vi har funderat ett tag nu på att utöka vår familj och kanske slår vi till idag. (Uppgradera vår familj kanske är bättre uttryck.) Vi får se. Det blir ett helt nytt och stort steg för oss så det kan bli så att vi bara kikar lite, känner lite och åker hem och funderar lite mer. Som sagt, vi får se men vi är bra sugna, gubbsingen och jag.      ;)
 
Ha en bra måndag!  
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!