Sovmorgon och total tystnad

Denna morgon vaknade jag med ett ryck och satte mig upp i sängen. Det var helt tyst här i stugan. Gubbsingen hade tagit med sig båda småkillarna ut och ner till udden där de åkte fyrhjuling så att jag kunde få sovmorgon. Läskigt att vakna till total tystnad. Jag är inte van med det. 
 
Nu har det gått 48timmar sedan Elias kräktes senast och vi har nog friskförklarat honom då han är hur pigg som helst, äter som han ska och är precis som vanligt. Jag bara väntar på att någon mer ska bli magsjuk, men just nu verkar det lugnt. Tänk om vi kunde klara oss. (F'låt, ska sluta tjata om det. Peppar peppar ta i trä.)
 
Så, idag kan vi faktiskt vara runt folk. Får se om vi tar oss iväg någonstans, eller om vi spenderar dagen tillsammans med småkillarnas tremänningar. Det är det som är skönt här i stugan, vi tar verkligen dagarna som de kommer.    :)
 
Ha en skön lördag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!