Nu åka hemåt - utan Elias

Lördag. Det har blivit dåligt med uppdateringar här då det åter har varit full rulle hela dagen då småkillarna har lekt och busat. Mellan varven har även jag varit med i busandet och det har varit riktigt kul. I eftermiddags hälsade vi även på vanhamummu och vanhaukki, och det var så skönt att se att de mår bra. Simon charmade dem som vanligt och även Elias var kramig idag till vanhamummus och vanhaukkis glädje.     :)
 
Snart ska vi fara hemåt igen, denna gången utan Elias. (Jag och Simon tar bilen medan gubbsingen flyger hem.) Det känns så konstigt att lämna Elias här, att han ska vara borta en hel vecka. Vi har i alla fall hunnit med att gosa lite nu ikväll och jag hoppas att jag klarar mig en vecka. Elias kommer att klara sig, han kommer att ha jättekul, älskade killen. 
 
en pussbild fick vi också till, Elias och jag
 
 
 
Dags att packa och åka hemåt igen. 
Bye Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!