Iväg över helgen

Eftersom Elias ska hämtas hem i helgen ska jag passa på att få egentid och gå ut ikväll, och kanske även imorgon, vilket jag inte har gjort på länge länge. (Förutom för några helger sedan då jag var iväg och lyssnade på Noice.) Det var länge sedan jag gick ut på hem-hemmaplan och det ska bli riktigt kul. 
 
Tyvärr är det tudelade känslor med att vara iväg. Samtidigt som jag jättegärna är iväg och ska gå ut med Liza, vilket jag har sett fram emot länge, känns det jobbigt att ha åkt iväg ifrån Simon. Nu har jag varit ifrån Elias i nästan en vecka, och det har varit jättetomt. Varje kväll har jag stannat till vid dörröppningen till hans rum och kikat in. Nu är jag dessutom ifrån Simon, och honom har jag aldrig tidigare varit ifrån. Hur ska det gå? Hur ska jag klara mig??? Givetvis kommer det att gå bra för alla parter, men det känns konstigt. Jättekonstigt. 
 
Jag hoppas att Liza och jag får en jätterolig kväll. Den har i alla fall börjat riktigt riktigt bra. 
Bye Bye! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!