Grillkväll med vänner

Det blev grillkväll med vänner idag och det var trevligt att träffa alla då det är så sällan vi ses. Bra initiativ, Mats och Malin! Tyvärr var jag inte alls på bra humör under kvällen och fick ta en tidig kväll och åka hem med småkillarna när det var dags att lägga dem. Kan inte sätta fingret på vad det är som gjort att jag varit irriterad idag. Jag som verkligen har längtat efter att få vara hemma med mina killar och bara mysa. 
 
 

Har hittat Instagram nu när jag skaffat iPhone. iamisvarld heter jag där också.    :)

 

 

Hursom, P är fortfarande iväg med gänget och jag ska ta kvällen nu. Imorgon är en ny dag och när småkillarna vaknar är det bäst att vara något så när pigg så att det kan lekas.  

 

Bye Bye! 

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!