Full fart denna fredag

Dagarna här hos mina kära föräldrar går i ett. Jag och småkillarna kom fram igår natt, klockan hade precis slagit tolv, så idag har jag varit trött. Redan klockan halv sex imorse vaknade Elias och mummu var snäll som gick upp med honom då, sedan har han väntat på sin kusin Oskar hela dagen. Jag lyckades dra mig till halv åtta, men där tröttnade Simon på mig då han försökt väcka mig i en halvtimma och det var bara att stiga upp. När sedan Oskar, bror och Karin kom vid tre-tiden har det varit full fart på alla småkillar. Elias och Oskar har lekt och busat, Simon har försökt vara med lite han också, vilket han har varvat med lite gnäll och en massa bus. Som det ska vara. Dessutom hann min morbror hälsa på, vilket alltid är kul.      :) 
 
Som jag redan visste att jag skulle göra så har jag hamnat allra längst ner på Elias lista idag. Jag kan inte låta bli att bli lite ledsen varje gång det händer. Jag är jätteglad att Elias tycker så mycket om sin mummu och ukki, att han litar fullkomligt på dem, alltid ber dem om hjälp, alltid vill gosa med dem och alltid vill göra saker med dem. Samtidigt saknar jag den biten när jag är här. Jag får ingen morgonkram, inga kramar under dagen och inget mys. Elias har inte varit arg på mig, det är inte det, men han helt enkelt varken vill eller hinner med mig. Han har fullt upp och alla är roligare än jag (som han annars spenderar hela dagarna med). I eftermiddags lyckades jag ändå lura åt mig en kram då jag satt och myste med Oskar på altanen och Elias ville vara med. När det var läggdags fick jag också pussar och ordentliga kramar, så dem får jag leva på imorgon.   
 
Kvällen har avslutats på altanen med prat och planer inför hösten. Gubbsingens flygtester uppe i Sundsvall är avklarade och till min glädje flög han hit ikväll och har varit med oss. Imorgon är en ny dag och det ska bli spännande att se hur Elias och kusin Oskar orkar med morgondagen då de små busarna var uppe till halv tio ikväll. (Vi lägger Elias runt åtta på kvällen i vanliga fall.) Det enda jag med säkerhet vet är att det kommer att vara full rulle imorgon igen.     :)
 
Nighty-Night! 
 
 
 
 
Jo, måste tillägga att jag blev så otroligt jätteglad och nostalgitrippade när jag gjorde min lilla bloggrunda ikväll. Det är alltid kul att bli ihågkommen, speciellt av en gammal underbar vän som man har vuxit upp med. Tack, Johanna!!!!    ;)  
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!