Födelsedag idag

Idag har jag fyllt år. Jag tycker om att fylla år, tror jag. Jag tycker om att bli gratulerad, att vänner tänker på mig, att få äta god tårta, att få paket, att få vakna till sång vilket jag gjorde imorse och vilket var jättemysigt. Jag tycker däremot inte alls om ståhej eller pompa och ståt, utan vill fira födelsedag i lugn och ro. Sedan vill jag inte alls tänka på hur mycket jag fyller och jag har den senaste månaden haft en liten --årskris. Den ska jag dock inte tänka på nu. Jag är jättenöjd med min födelsedag idag även om vi bara har varit här hemma och haft en helt vanlig dag tillsammans med inslag av lite tårtkalas och presentöppning. Precis som jag ville ha det.    :)
 
Och jo, visst fick jag en blomma idag. En jättefin blomma. Elias var jättenöjd när han imorse fick sjunga Ja må hon leva, och ge mig blomman (den han redan igår pratade om). Jag älskar mina killar!      :)
 
 
 
Tack alla för gratulationer! Och, tack mamma och pappa, samt svärmor och sällskap för att ni var här på lite tårtkalas. 
 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!