En kväll med TV och funderingar

Ikväll har vi suttit i soffan och kikat på So You Think You Can Dance, gubbsingen och jag. Och, så har vi funderat på vad vi ska hitta på nästa vecka när Elias är iväg på semester med mummu, ukki och Oskar. Även om gubbsingen ska jobba lite vill vi hitta på något mysigt bara han och jag, men vi kan inte bestämma oss. Vi kommer att ha endast en liten kille hemma, som dessutom sover två gånger varje dag, vilket kommer att kännas väldigt konstigt men som samtidigt ger oss ganska mycket egentid. Men som sagt, vi kan inte bestämma oss. Till slut kom dock gubbsingen på en jättebra idé som vi skrattade åt en bra stund: vi kan åka och hälsa på Elias. En jättebra idé!     ;) 
 
Nej, vi ska inte det. Men, är vi inte lite fåniga som tänker så? Fåniga som, när vi får egentid som vi längtat efter, vill åka till vår Elias? Mina kära föräldrar hade dumförklarat oss totalt om vi hade gjort det. Inte bara mina föräldrar kanske. Nej, vi får se vad vi hittar på nästa vecka. En sak är säker: det kommer att bli väldigt tomt här utan vår älskade pratglada roliga Elias. 
 
Säger nu: 
Nighty-Night! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!