En härlig sommardag med bad

Läste igår om regnkaoset i Göteborg och igår kväll kom regnvädret även till oss. Denna söndagmorgon var det visserligen uppehåll här uppe i stugan, men det var bra dimmigt när jag och småkillarna klev upp. Elias ville iväg och bada direkt på morgonen, trots att jag förklarade att det då var kallt i och med att solen inte var framme och värmde. Stackarn, han hade varit en isbit om han hade hoppat i. 
 
Trots dimmig start på morgonen har solen lyckats hitta fram och det har verkligen varit en helt underbar sommardag idag. (Jag har dock druckit alldeles för lite vatten med tanke på hur mycket tid jag har spenderat i solen idag, vilket känns nu ikväll.) Lunch blev vi bjudna på nere på udden hos småkillarnas tremänningar, och de har sedan badat och åkt fyrhjuling tillsammans under eftermiddagen. Till och med Simon lekte med en av tvillingtjejerna.     :) 
Jag tycker det är så kul att de är sju stycken tremänningar i samma ålder som kan leka ihop här på somrarna och hitta på en massa roligt. Tänk vilka härliga minnen både Elias och Simon kommer att få härifrån. (Det finns fler tremänningar än så men de är mycket äldre än vad Elias och Simon är.) 
 
Nu ikväll har vi tyvärr haft det lite tungt här i vår lilla stuga. (Alltid ska det vara något man klagar på.) Då solen har legat på och värmt hela dagen, i kombination med att det i eftermiddags och nu ikväll har varit vindstilla, är vår stuga jättevarm. När man kommer in här går man rakt in i en vägg känns det som och hur vi kommer att kunna sova hela natten utan att vara genomsvettiga allihopa, trots att fönstren är öppna, vet jag inte. Ikväll kräktes även Simon precis innan läggdags och än vet vi inte riktigt om han har fått magsjuka, eller om det var gallskrik i kombination med jättemycket mat som gjorde att han kräktes. Han har inte kräkts mer än den gången, så jag hoppas på att han helt enkelt var överfull på mat.  
 
Killarna sover och det är dags att även jag kryper ner. Imorgon hoppas jag att min kamera åter är laddad så att jag kan ta kort och lägga ut här. Bjuder på en iphone-bild så länge: det var så här det såg ut idag när vi var på vår lilla strand.    ;) 
 
 
 via Instagram - iamsivarld 
 
  
Bye Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!