En gång i Phuket

När mina kära föräldrar var här över helgen hade de med sig en film de tyckte att vi skulle se: En gång i Phuket. Gubbsingen och jag har ganska länge pratat om att vi ska se den men aldrig kommit oss för. Förrän ikväll. Vilken rolig film. Och, riktigt roligt är att den faktiskt är inspelad på samma hotell vi bodde på när vi var till Thailand hösten 2010. (För, inte kan det finnas jättemånga hotell som ser precis lika ut i minsta detalj även om det handlar om hotellkedjor?) hihihi...... Så härligt att känna igen sig (och längta tillbaka) och så roligt att skratta. Jag hade inte alls koll på att David Hellenius kunde vara så rolig, och tycker även att de andra gör riktigt bra roller. (Jag som egentligen inte är stort fan av svenska filmer.) 
 
 
 
 
 
Om ni inte har sett En gång i Phuket så gör det! Kvällens filmtips.    ;)
Nighty-Night! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!