Alldeles för mycket skrik inatt

Visst är det redan fredag? Jag hinner inte med. 
 
Imorse vaknade jag klockan nio av gallskrik nere, for upp ur sängen och ner för att se vad det var som hände. Simon har åter några dagar då han inte riktigt vet vad han vill, och nu hade han blivit satt på golvet så att gubbsingen kunde göra i ordning en kopp kaffe till sig själv vilket Simon inte alls gillade utans skrek rakt ut. Jösses. Samma lika skrik väckte oss och höll oss vakna en bra stund inatt också. Vanligtvis när Simon vaknar till på natten vill han antingen ha nappen eller dricka lite vatten då han är varm och törstig. Men, inatt dög varken napp, flaska, att sitta, att ligga, att tröstas, ingenting. Jag skyller åter på tänderna även om jag på några dagar inte har kikat in i munnen på den lille mannen. 
 
Nu dock, efter två koppar kaffe och jordgubbsfrukost med massor av grädde, är jag åter igång. Idag fortsätter vi med Projekt altantrall. Vi ska borra för att kunna dra el till vårt utespa (som vi så småningom har avsikt att köpa), samt montera en ny vattenutkastare på framsidan och få till det för en gångs skull så att vi slipper krångla med vattenslangen över garagetaket när vi ska fylla pool, använda högtrycket eller vad vi nu behöver göra. Det är dagens plan. 
 
Ha en bra fredag! 
Bye Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!