Åka pulka-bild



Ute skiner solen och trots att det är lite kyligt är det underbart att vara ute så länge man är ordentligt påklädd. Innan lunch var vi ute en lagom liten stund och hann åka lite pulka (tills repet som man drar pulkan med gick av), samt gå runt på gården och konstatera att alla Elias uteleksaker hade frusit fast i marken eller i varandra. Klantigt av mig att inte ta in den där korgen som han har lagt leksakerna i. Nu får jag istället ställa in korgen i garaget så att allting får smälta, eller ställa den i duschen och ge alla leksakerna en varmdusch så att de även blir lite rena. Skönt att vara ute var det i alla fall, och jag kunde få till min efterlängtade åka pulka-bild.    :)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!