Trötta

Här hemma är vi trötta. Simon har varit trött och gnällig idag (och somnade precis trots att det egentligen är läggdags om en timma), och nu börjar även Elias krafter ta slut. Mina krafter har tagit slut sedan länge. Eller, mina krafter räcker precis till att ta hand om småkillarna, men ingenting mer. Jag pendlar även mellan hopp och hopplöshet då jag hela tiden hoppas att allt ska bli bra och normalt här hemma, men hopplöshet då det känns som att jag får göra allting vilket tar på kraft och ork. Imorgon är dock en ny dag, och jag tror att jag ska sikta på att lägga mig tidigt tillsammans småkillarna idag. Säger redan nu:

Nighty-Night!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!