Tomt på barn

Det hann bli lite lek på ÖppnaFörskolan i förmiddags. När jag och småkillarna kom dit var det helt tomt på barn och föräldrar och vi var de enda som var där en stund. Sedan kom ytterligare en mamma med sina två och Elias fick några att leka tillsammans med, vilket var tur. Tror aldrig det har hänt att det har varit folktomt på ÖppnaFörskolan. Undrar om det är många sjuka eller vad det var som gjorde att folk stannade hemma idag?

Hursom, Simon satt och lekte lite (och han blir så stor när han sitter upp!), men var mest trött då han inte hann sova ordentligt under förmiddagen. Elias lekte, serverade mig kaffe med salt och bubbelvatten i små koppar (han var på bushumör), och hann även rita en teckning som farmor sedan fick.    :)





Nu är Elias hos farmor, Simon sover, och jag har en halvtimma egentid. Sedan ska jag och Simon åka in till Fjärranhöjderbadet för att möta upp gubbsingen för babysim.

Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!