Till Valbo Köpcentrum

Idag var jag och småkillarna iväg till Valbo Köpcentrum för att kika lite på det som fanns kvar av rean. Det blev faktiskt några tröjor till oss alla, även om inte riktigt allt var på rean. Riktigt nöjd är jag då jag hittade ett par vantar som Elias kan ha på dagis. Jag tycker att vi, Elias och jag, alltid kämpar med att få tummen och fingrarna på plats när han ska gå ut och ta på sig vantar och handskar, och det vore så skönt att slippa kämpa. Innan jul tipsade en av Elias dagisfröknar om vantar/handskar med dragkedja på sidan som gör det mycket enklare att trä in handen. Jaha!, sade jag. Jag har verkligen inte koll. Så, sådana har vi nu införskaffat oss och jag tror de kommer att underlätta mycket.

Det jag gillar med Valbo är att det finns en plats för barn att springa av sig på, och där tog Elias några rundor medan jag och Simon satt och tittade på. Simon vill inte alls gärna ligga i vagnen längre, utan vill sitta upp. Jag är inte alls förtjust i att sätta honom framåt i tvillingvagnen när han är så liten, så jag får komma på någon bra lösning nu när han smått börjar röra på sig. Alternativet är att åka iväg med Simon själv och ha honom mot mig i sittdelen i Emmaljunga-vagnen istället.



Tröjor till Elias är alltid bra att ha.....



samt en pyjamas.....



och slutligen en fuskkrage samt smarta vantar med öppning på sidan.



Till Simon blev det en tröja samt strumpor,  



och till mig en vit stickad tröja.   :)




Jag var så inne i shoppandet, samt hade fullt upp med båda småkillarna som gnällde om vartannat, så jag glömde totalt bort tiden och missade därmed inplanerad fika idag. Inte alls bra. F'låt F'låt F'låt tjejer!!!!

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!