Sovmorgon igen!

Det är tisdag och jag fick sovmorgon igen! Detta år har verkligen börjat bra då båda småkillarna vaknat kring åtta och sedan legat och dragit sig till halv nio. Verkligen lycka! Jag känner mig utvilad. Dessutom somnade jag på spikmattan igår, så idag är rygg, axlar och nacke smärtfria och rörliga. Mindre rörlig var jag när jag inatt efter två timmar vaknade till på spikmattan och skulle resa mig upp för att lägga undan den, men det gick.   :)

Under dagen ska jag smått börja packa då vi imorgon ger oss iväg på en liten roadshow, småkillarna och jag. Jag har inte sagt något till Elias än då han i sådana fall skulle packa sin väska och necessär nu och vilja åka på en gång. Jag har lärt mig att ska vi åka någonstans ska jag berätta det samma dag, helst kanske några timmar i förväg, för att slippa tjat tjat gnäll gnäll tårar och tjat om att vi måste åka NU. Bra att man lär av sina misstag.

Just nu hoppar Simon runt i sin gåstol i vardagsrummet (Elias rycker in lite då och då så att han inte ska fara in i julgranen), och Elias tittar på sitt favoritbarnprogram på Barnkanalen, Jag och mina monster. Jag tycker nog att det är ganska bra att han tycker om just det barnprogrammet så att han ser att monster kan vara snälla och inte bara hemska och elaka, för det är mycket prat om monster här hemma nu för tiden. Jag, ja jag ska ta mig en kopp kaffe innan dagen börjar på riktigt här hos oss.

Ha en bra tisdag!   :)
Bye!

Kommentarer
Postat av: susanne

blir ni borta många dagar? Hade en lite fundering på att höra om ni ville komma hit till helgen på lite fika.

2012-01-03 @ 14:59:40
Postat av: ami

Åh, hade varit jättekul. Får se om vi hittar ngn annan dag. :)

kram

2012-01-04 @ 12:20:50
URL: http://iamisvarld.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!