Sovit

Igår kväll somnade jag tidigt. Jag har inte riktigt koll på när jag hamnade i sängen då jag var så jättetrött, men sovit har jag gjort och det ganska mycket. Antingen har jag varit så trött och ej riktigt vid medvetande när jag tagit Simon inatt, alltså gjort allting på rutin, eller så har även Simon sovit hela natten. Konstigt att inte ha koll... 

Hursom vaknade Simon, och tillslut jag, för en timma sedan och är nu uppe. Sitter just nu med en kopp kaffe medan Simon ligger på lekmattan. Snart är det dags att väcka Elias och gubbsingen uppe, och sedan tror jag att det blir ÖppnaFörskolan en stund idag. Tror att de har öppnat efter jullovet. Lagom till lunch ska Elias sedan till farmor och leka med henne några timmar, medan jag och gubbsingen ska iväg med Simon. Ska bli roligt för alla tror jag. Nu först lite mer kaffe.   :)



God morgon och Ha en bra torsdag!
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!