Sötsugen

 



I vanliga fall när jag är förkyld brukar jag vilja kolhydratboosta kroppen så att den har någonting att bekämpa förkylningen med. Har inbillat mig att kroppen behöver det ibland. Idag vet jag inte vad det är då jag varken har varit hungrig eller velat äta kolhydrater, vilket är ovanligt. Nu mot kvällen blev jag dock sötsugen, men fortfarande inte på kolhydrater, så jag ska smaska i mig en smoothie gjord på hallon, grädde, turkisk yoghurt, mjölk och creme fraiche. (Lite kolhydrater är det i en smoothie också, men inte fullt lika mycket som i en pizza.) Tyvärr kan jag inte säga om den är god eller inte då jag inte känner av någon smak, så jag får testa denna igen vid något senare tillfälle.   :)

Nu ska gubbsingen och jag lägga oss i soffan och bara slappa. Blir nog en tidig kväll då både han och jag är helt slut. Så, jag säger redan nu:
Nighty-Night!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!