Onsdag

En ny dag. Onsdag. Jag vaknade av mig själv straxt efter klockan åtta, och killarna sov en halvtimma till, och det var jätteskönt att få en stund på morgonen till fix och don. Inatt har Simon dessutom haft en bra natt, och jag mår mycket bättre än igår. Gårdagskvällen avslutades med huvudvärk, lätt illamående, massa prat, tårar (mest för att jag verkligen var så jättejättetrött), ipren och sedan spikmattan. Det är tur att spikmattan finns och idag är huvudvärken, samt värk i axlar och nacke, borta. Så, det känns bättre.   :)

Elias är iväg till dagis och leker en stund nu och jag funderar på vad Simon och jag ska hitta på här idag. Jag borde handla mat, jag borde svänga förbi jobbet för att fixa papper om föräldraledighet igen, jag skulle vilja ta en sväng ut till Valbo för att se om det finns något kvar på rean, samt kika in i den nya Panduro-butiken som öppnat, och jag skulle vilja träffa vänner över lite fika. Får se vad det blir. Jag börjar med kaffe.

Ha en bra dag!   :)
Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!