Oj, så snabbt denna söndagförmiddag.....

Oj, så snabbt denna söndagförmiddag har gått. I och för sig fick jag sovmorgon och vaknade klockan nio, så där försvann två timmar, men sedan vet jag inte vad vi har gjort här hemma men timmarna har ändå gått rackarns fort. Nu sover Simon och snart ska Elias och gubbsingen åka iväg till stan för att hämta ett släp som vi behöver. Elias ville hellre sova i bilen och vara med när pappa hämtar släpet än sova i egen skön säng, och då får han göra det. Eftersom jag fick min sovmorgon har jag inget riktigt behov av att vila utan ska ta tag i det där strykandet så att jag slipper det ikväll.   ;)

Ha en skön söndag, alla!    :)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!