Natten till idag har......

Natten till idag har varit jobbig. Jag vet att det tar en natt på nytt ställe innan småkillarna vänjer sig, men lägg därtill att jag glömde packa med Simons gröt (så jätteklantigt! hur tänkte jag egentligen?!?) och han bara ammade innan läggning så var det upplagt för skrik och en orolig natt. Mätt Simon ger oss en relativt lugn natt, smått hungrig Simon ger oss en tung natt. Nu på förmiddagen var givetvis Simon fortfarande trött efter natten och somnade faktiskt till en liten stund, som han annars har slutat med att göra. (Han sover numera först efter att ha fått i sig lunch, och sover då ordentligt cirka en-två timmar.)

Medan Simon sov lekte Elias och jag med lego. Tänk vilka städer, fordon och alla möjliga saker man kan bygga med lego! Jag förstår att det är precis det som är meningen med lego, men det känns som att jag nu först återupptäckt lego och lego-byggandet. Riktigt kul var det att sitta i förmiddags i lugn och ro, och det tyckte Elias också.   :)  




Vi lyckades få ihop en katt, en bil, en skoter, ett träd och ett hus. Fint va!  ;)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!