Lite konstig dag

Idag har varit en lite konstig dag. Simon har inte velat äta alls mycket, varken mat eller velat amma. Det borde innebära att han är jättehungrig, men ändå äter han inte. Jag har bytt blöjor som vanligt, han har sovit i stor sett som vanligt, lekt som vanligt, men inte ätit. Jag ser inte alls fram emot denna natt då risken är väldigt stor att han kommer att vakna titt som tätt för att äta då istället. Suck. Jag som är jättetrött efter förra natten.

Under kvällen har Elias och jag fortsatt ljuda lite och testat namn. Vi har sagt:

Eeeee - Elias
Sssss - Simon , Sandra (som i bonusfaster Sandra) , Sofia
Mmmmm - mamma , mummu , Meja
P - pappa

Det är säkert så att treåringar kan börja ljuda och så småningom koppla ljud till namn och bokstäver, bara det att jag har missat det. Eller, hur skulle jag kunna ha vetat det? Ska man ha koll på sådant? Jag är glad att dagis finns som får Elias att upptäcka så mycket, och så kan vi spinna vidare och leka med det här hemma sedan. Det är så otroligt coolt att se honom utvecklas!!!!

Bye Bye!
*stolt mamma*

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!