Konsten att duscha kallt

Konsten att duscha kallt: man tvålar in sig och duschar en kroppsdel åt gången. Tricket är att minimera risken för att hamna under vatten helt och hållet. När det väl är dags för att tvätta håret böjer man sig så långt bakåt som möjligt, går ner i brygga nästan, och sköljer ur shampoo och sedan även balsam. Med jämna mellanrum är det tillåtet att ge ifrån sig några skrik i form av iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Tydligen hade pannan stannat imorse. Gubbsingen fixade det innan han for iväg till storstaden på möte, och sade åt mig att vänta lite så att vattnet skulle hinna bli varmt. Jag väntade. Vattnet blev aldrig varmt. Klokt folk skulle nog ha hoppat över en dusch, men inte jag. Jag insåg att vi inte hade varmvatten alldeles för sent och fick göra det bästa av situationen. Tur att jag vaknade på gott humör imorse, annars hade det inte varit iiiiiiiiiiiiiiiiii-skrik som kommit ur mig idag.    ;)

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!