Klickat hem en Segr-stol

Efter lunch var Simon och jag iväg till BVC en sväng för att väga och mäta. Han växer som han ska, vår lille kille, och väger nu straxt under 8kg. I väntrummet hade Simon fullt upp med att kolla in sin omgivning, men med jämna mellanrum vände han sig om för att dubbelkolla att det var mig han satt hos, för att sedan fortsätta kika runt. Han är verkligen mammig, nu mer än någonsin känns det som.

Sedan har jag idag klickat hem en varsin växastol till Elias och Simon (lika bra att ta Simon på en gång så att de har likadana stolar). Det blev en Segr-stol och jag hoppas att stolarna blir bra. Bra pris var det i alla fall. Jollyroom har verkligen fina saker och jag är riktigt förtjust i det blå Frank&Poppy-tyget Blinka och en sådan gardin skulle passa jättebra in i Elias rum, men det får bli en annan gång när plånboken tillåter det. Just nu är jag nöjd med att ha beställt hem stolar. Det är på tiden. Stackars Elias, som får klättra upp och ned i sin Hokus Pokus-stol.



Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!