Jättemegatoktrött

Det är en ny vecka, och jag är så otroligt jättemegatoktrött. Igår, på väg hit från Göteborg, satt jag och längtade och drömde om sovmorgnar och när man är en lugn pigg och harmonisk människa. Kanske, när småkillarna är sådär 14-15år, har de knäppt på kaffekokaren på morgonen och kikar in i sovrummet för att tala om att frukosten är framdukan? Kanske då kan jag, när jag känner att jag behöver vila, krypa ner i soffan eller sängen och vila en halvtimma utan att de vill leka med en eller behöver hjälp på toaletten?

Hursom, jag är tacksam för att min kära pappa orkade köra hela vägen igår, och jag sov faktiskt mer än halva tiden av resan. Skönt. Men, jag är fortfarande trött nu på morgonen då båda småkillarna vaknade tidigt, och Simon har vaknat några gånger inatt med. Till min förskräckelse upptäckte jag nyss att grädden är slut, så det blir heller ingen morgonkaffe, eller förmiddagskaffe, eller lunchkaffe, eller alla de där kopparna däremellan som skulle ha behövts idag. Klantigt. Jag borde ha smitit in på någon affär eller mack igår och köpt grädde, men inte tänkte jag på det då. Får försöka överleva dagen ändå.

Hoppas ni har fått sova bra inatt i alla fall. Nu kaffe. Eller, nej just det. Inte det. Nu kalldusch. Ha en bra måndag!  :)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!