Hemsk natt

Så himla jättetrött. Jag är verkligen jättetrött och det beror givetvis på att Simon har inte alls har sovit bra inatt. Han har skrikit i perioder och när han blivit tyst och jag nästan somnat till, ja då har allt satt igång igen. Han har varit hungrig givetvis, men hälften av tiden vet jag inte alls vad det tog åt honom. Suck.....

Nu på morgonen vaknade jag av en snyftande Elias, men detta snyftande övergick efter en liten stund i protester (då jag tyckte att han skulle somna om då det var alldeles för tidigt), för att sluta i fullt gallskrik. Det resulterade givetvis i att resten av familjen vaknade. Det är inte alls kul att ta en dust direkt på morgonen, och när inte krafter finns heller blir det inte bra. Hemsk natt och hemsk morgon. Suck......

Elias är nu iväg och leker lite på dagis. Jag hoppas verkligen att lite kraft återvänder och att jag blir på lite bättre humör. Simon, han sover. Inte lätt för liten att bli väckt av storebror, men skönt att somna i bilen och sova ute lite medan mamma pratar med dagisfröken. Söt!   :)



Ha en bra tisdag!
Bye! 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!