Har hela dagen sett fram.....

Har hela dagen sett fram emot att göra lasagne då det var jättelänge sedan vi åt det här hemma. Efter dagis stannade vi som sagt till och handlade, och jag fick med mig det jag skulle ha trodde jag. Jag var helt säker på att vi hade fiberhusk i skafferiet, men nej. Klantigt att inte kolla upp det innan vi handlade. Nu orkar jag inte packa ner småkillarna för att åka iväg och handla heller, så det blir ingen lasagne ikväll utan vi får skjuta på det till imorgon. Elias kom på att vi istället ska äta falukorv, så då får det bli det ikväll. Sedan bör jag nog kika igenom skafferiet, se vad vi egentligen har därinne, samt uppdatera lite. Klantigt.......

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!