Fåtöljen och Chuggington

Tanken var att jag och småkillarna skulle åka iväg till ICA Maxi och handla lite mat. Egentligen är det mejerivaror som behöver inhandlas, och dem kan vi köpa i affären på hemmaplan, men då Maxi har 10:--erbjudande på böcker tänkte jag att Elias skulle få välja ut några böcker som vi sedan kan läsa här hemma. Elias har dock efter att han kom hem från dagis, varit kinkig, sovit en stund och sedan klagat på ont i magen, så jag tror att vi håller oss hemma just in case. Istället blev det fåtöljen och Chuggington som han fick i julklapp.



Jag är lite rädd för att vi inte är fullt så moderna som vi kanske skulle behöva vara, gubbsingen och jag. Men, då vi båda tycker att barnfilmerna var bättre förr så får våra småkillar växa upp med nästan samma figurer och filmer som vi gjorde; NickeNyfiken, Bananer i Pyjamas, Balthazar, Smurfarna, och gamla hederliga Disney. Än så länge är dock Elias nöjd och då får det vara så. Doktor Snuggles är en som måste adderas till filmhörnan, och så småningom givetvis Astrid Lindgrens alla filmer.   ;)   

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!