En vanlig måndag

Måndag och ny vecka. Idag har jag faktiskt inte vaknat med värk någonstans alls, och det är jätteskönt. Tänk om jag har tur och förkylningen håller på att ge sig. Tyvärr kan jag inte säga att jag är piggare då småkillarna har turats om att väcka mig inatt. I och för sig måste jag säga att Elias var jätteduktig som klev upp inatt för att komma och meddela oss att han behövde kissa, och idag var det en torr blöja vi tog av honom. Men, då vi var så trötta när Elias kom in till oss för att tala om det, sade vi åt honom att gå och kissa själv med tanken att vi sedan skulle hjälpa till att torka och ta på blöja igen. Trötta som vi var lyckades vi somna ifrån honom, stackarn, och vaknade igen av att han kom och frågade om han skulle tömma pottan i toaletten. Där vaknade jag och gick iväg för att hjälpa. Han är så duktig som vill och försöker själv. Och, tänk om han lär sig att gå på pottan själv mitt i natten, det hade varit jättebra.    :) 

Nu är det frukost, dusch, kläder på, skjuts iväg till dagis som ska fixas nu på morgonen, en vanlig måndag med andra ord. Sedan får vi se vad Simon och jag hittar på, men det finns alltid saker som borde fixas.

Ha en bra måndag!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!