En trött förvirrad mamma

Det är en trött förvirrad mamma småkillarna har här hemma. När jag skulle blanda ihop Elias frukost-yoghurt tog jag som vanligt fram en skål, och som vanligt gick saker och ting lite av automatik. Det slutade med att Elias skål innehöll kaffepulver istället för yoghurten som stod kvar i kylskåpet. Skönt att man kan skratta åt sig själv ibland. Och, jag måste försöka vakna till nu. Det är tur att Elias håller koll på mig. Nyss talade jag om för Elias att jag ska fixa håret och packa lite innan vi kan åka till ÖppnaFörskolan, och fick svaret:  

- Mamma! Ta på dig tröja också!   


Jag springer runt i linne här hemma och tröja är inte alls dumt. Duktige kille som håller koll på mig.    :)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!