Denna lördagmorgon

Här, denna lördagmorgon, pågår motering av stol till Elias. Elias själv är givetvis med, skruvar och studerar. Simon har Elias kört in till mig i köket då lillebror var allt för intresserad av bubbelplasten, men då Simon kan styra vart han vill med sin gåstol är han tillbaka vid bubbelplasten igen. Det måste vara lite irriterande för Simon att, varje gång han hittar någonting riktigt intressant (som bubbelplast) bli ivägkörd någon annanstans.   :)

För övrigt har vi inte planerat någonting här idag. Natten till idag har åter varit orolig och jag vet inte vad det är med Simon. Jag förstår att det kommer perioder då han sover oroligt, men jag tyckte verkligen att det var så skönt när han sov från kl.20.00-06.00. Även Elias vaknade till inatt och det tog en stund att lugna honom då han inte hade någon napp. Imorse berättade han dock stolt för sin pappa att han slutat med napp och inte skulle ha den mer, och det är alltid något.



Nu morgonkaffe och planera dagen. Ha en bra lördag!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!