'dammsbuja'

Nu gick kraften ur mig, vilket kanske var väntat. Efter tunga nätter orkar jag med förmiddagen utan större problem men sedan blir jag jättetrött när eftermiddagen kommer. Jag har lovar Elias att vi ska 'dammsbuja', som han säger, här hemma och det är lika bra att sätta igång och hoppas att kraften återvänder. Golvet är så smutsigt så dammsugning behövs, och kanske kanske orkar jag med att våttorka. Det är tur att Simon inte ålar runt än, men när han sätter igång måste jag verkligen hålla efter golven här hemma.

Dags att sätta igång.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!